Vaellusreitit Espanjassa - GR7 Gadiz

GR7 Cadiz

Noin 206 km

Tarifa - Los Barrios - Castellar - Jimena de la Frontera (tästä pisteestä reitti haarautuu kohti Cortes de la Frontera, Peñón del Berrueco Málaga maakunnassa) - Ubrique - Benaocaz - Villaluenga del Rosario

Tarifa Los Barrios (40km)

Kävely lähtee Tarifan kaupungista. Aloita matkailutoimistosta Alamedan keskustassa, jossa näet kyltin lähteä polulle. Kävele alas rannalle ja käänny pohjoiseen kohti Playa de los PUTKETia. Ylitä joki "Jara" ja kävele pitkin rantaa kunnes olet lähellä kukkulaa. Juuri ennen kuin tulet Club Mistral Wind Surfingin keskelle Hurricane Hotellilla on merkki joka osoittaa sisämaahan rannasta (GPS 36 º 03 '17 "N 5 º 39' 18" W). Kävele alas radan läpi N340 rantatielle. Ylitä tie ja käänny oikealle ja 100 metrin päässä on pieni tie vasemmalla puolella. (GPS 36 º 03 '23 "N 5 º 39' 14" W) Tie seuraa mäelle Torre de la Peña on sen vasemmalla puolella.  GPS (36 º 04 '48 "N 5 º 38' 37" W).

Virallinen reitti alkaa kiipeämällä varovasti sitä ylöspäin ja sen kunto edelleen huononee. Olet nyt todella maaseudulla. Kiipeä yli Puerto de la Torre del Rayoon ja saavutat `T` risteyksen tien on merkitty CA-221, ja se johtaa alas Facinasiin. Käänny oikealle ohi muutaman cortijosin (maalaistalon) ja mene alas laaksoon, jossa on tekojärvi Embalse de Almodovar. Ohitettuasi sen alkaa toinen kiiventä ylöspäin. Pian ohitat tiellä Ventan (kaupan). Ylimpänä kukkulalla on Puerto de Ojén ja hienot panoraamanäkymät.

Lähellä Cortijo San Carlos del Iraderaa lähdet tien viertä oikealle puolelle ja mene Cama de la Piedran suuntaan Molino en Medioon josta löydät pienen virkistysalueen nimeltään Molinos del Raudal picnic alueineen ja BBQ-grilleineen . Tästä reitti lähtee Los Acornocales Natural Parkiin. Jatka kulkemista Cortijo Jaramilliin ja tulet alas tasangolle joen uomaan - Palmones. Ylitä joki. Alita A381-moottoritie ja käänny T-risteyksessä C440A (GPS 36 º 12 '29 "N, 5 º 31' 12" W).

Jatka pitkin soratietä kunnes tulet T-risteykseen C440A. Käänny oikealle yli sillan, yli joen (Palmones) ja kävele 4km virallista reittiä.

Ohita Venta (Inn) del Frenazo vasemmalla puolella tietä - C440A. Kun 300m on mennyt näet GR7 kyltin vasemmalle (GPS 36 º 12 '20 "N, 5 º 30' 59" W). Seuraavaksi kävele ylöspäin pientä asfalttitietä mäen laelle. Tämä kohta on hyvä poistumistie reitiltä, koska se on hyvin lähellä - km 80 poistumista - A381-moottoritieltä. Toinen mahdollisuus on 3 km päässä C440A  Los Barriosin kylässä.